Little Known Facts About بای پس معده.

Wiki Article



هم چنین کاهش وزن بیشتری حاصل می شود و تا ۲ سال نیز می تواند حفظ شود. افرادی که این عمل را انجام می دهند به مکمل های ویتامین بیشتری نیاز دارند که باعث بوجود آمدن مشکلاتی از جمله اسهال مزمن، بوی بد دهان و غیره می شود.

سندرم دامپینگ که منجر به اسهال، حالت تهوع یا استفراغ می شود.

شما نیز اگر سوالی دارید برای ما ارسال کنید. ما از طریق پیامک پاسخ شما را ارسال میکنیم و جهت استفاده سایر کاربران در سیستم نمایش می دهیم.

هم چنین ممکن است شما به آزمایشگاه، آزمایش خون و معاینات مختلف احتیاج داشته باشید.

وعده های غذایی بزرگ، مواد غذایی پر فیبر، نوشابه‌های گازدار می توانند به آسیب بافت معده حساس منجر شوند. چهار مرحله از رژیم غذایی بعد از عمل بای‌پس معده شامل:

اما اینکه چه روشی مناسب بیمار است را پزشک با توجه به نیازهای بیمار مشخص میکند.

همچنین ترک آن نیز پس از جراحی، به دلایل زیادی از جمله کمک به بهبود بعد از عمل و تاثیر عمل جراحی، ادامه خواهد داشت.

نظارت بر فعالیت پزشکان داخل کلینیک و رعایت آیین نامه های پزشکی و هم چنین رسیدگی کردن به شکایات

کادر پزشکی کلینیک فوق تخصصی دکتر علی امیر احمدی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. سوالات کاربران محترم را بخوانید، ما پاسخ داده ایم.

هم چنین چاقی یکی از عوامل ایجاد جدیدترین روش جراحی لاغری کننده سرطان هایی مانند سرطان روده بزرگ، سرطان پستان و سرطان پروستات بشمار می رود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پزشک زمانی عمل بای پس معده را توصیه میکند که فرد بیمار با وجود ورزش و رژیم غذایی و تغییر سبک زندگی٬ موفق به لاغری نبوده است و اکنون چاقی برای زندگی او تهدید به شمار میرود.

برخی از داروها هستند موجب جلوگیری از لخته شدن خون می شوند که به مدت چند روز یا چند هفته قبل از جراحی باید آن ها را موقتا قطع نمایید، مانند: آسپرین / وارفارین / ویتامین E و …

اگر اخیرا با سموم باغبانی ارگانو فسفره در تماس پوستی بودید یا در اثر آن‌ها مسموم شدید، متخصص بیهوشی را مطلع سازید.

Report this wiki page